Internet strul..



Gud, vårat internet har strulat konstant i flera dagar nu
, jag kom inte in på nätet förens NU!
Och jag har donat med det sen imorse, förstår inte vad problemet är.. Det står att den är ansluten men man kommer inte ut på nån sida.. Underligt!
Fick iallafall igång det nu efter att jag drog ut varenda kabel och starta om allt för 20:e gången.. Äntligen! :)

Älskade Ceros, han älskar verkligen att ligga på rygg.. Sötaste!


Medans datan har stått och inte velat vara min vän så har jag passat på att klippa klorna på hundarna,
Så nu är dom så fina så.. Ceros tycker det är så obekvämt att få sina dubbelsporrar klippta..
Men han ligger ändå fint och låter mig pillar och fixa, mitt älskade hjärta!
Han har aldrig nånsin haft några problem med sina extra klor och det är ingenting som stör honom i allmänhet alls,
Han tycker bara det är lite obehagligt att få just dom 4 klorna klippta, kan bero på att jag även tycker det är lite klurigt då man inte har en aning om vart pulpan befinner sig, men efter 5 år så har man fått in tekniken och aldrig har jag lyckats klippa någon av hans klor för mycket..

Sötnosen, Furia :)


Denna vecka kommer jag att hjälpa min granne Marika med hennes fina vovve, Furia, då hon har börjat jobba nu så behöver Furia någon som tar ut henne på lunchen så det fixar jag..
I morgon kan jag dock inte pga jobb så då får Stefan ta henne en sväng.
Tycker det är så viktigt att man hjälps åt, om man kan så ska man hjälpa sina medmänniskor.
Dessutom så är jag och Furia riktigt bra polare ;) Hon är ju Ceros egna lilla brutta så det går kanonbra!
En riktigt härlig, trevlig och samarbetsvilligt hund, en riktig pärla :)



Hade ett låååångt samtal med mormor tidigare, pratade i närmare 1,5 timme..
Mysigt, älskar att prata med henne, om allt och ingenting..
Önskar att vi bodde närmare varnadra så jag kunde träffa henne när som helst!
Det är ett måste jag har varje dag, det hör till min vardag - Mormors röst ♥


Nej nu ska jag dra fram dammsugaren och ta ett varv här hemma innan jag ska ut med hundarna igen,
Det är rena isgatan här, obehagligt..

Är det lika halt ute där ni läsare bor? 

Ha en underbar dag allihopa! ♥

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Mia -Livet i Göteborg

Svar: Nu har jag lagt upp ett inlägg med bilder på mina tatueringar :) Du får gärna ta en titt!

Kram! :)

2011-01-17 @ 16:57:28
URL: http://mariagraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0