Jag fick ett brev..



Idag när posten kom så fick jag ett brev ifrån Tidningen Allers..
Blev vääldigt förvånad över att få ett brev på posten, det kändes så mycket mer personligt.
Det var även personligt skrivet till mig, en förfrågan.. Om en intervju.
Ringde upp och pratade med mormor och självfallet även med Stefan innan jag sa varesig bu eller bä.

Sen åkte jag ner på stan och köpte finfina födelsedagspresenter till min älskling som fyller år snart ♥
Den 3 februari för att vara exakt men det är skönt att vara ute i tid och jag är supernöjd med det jag köpte,
Övertygad om att jag kommer ha en supernöjd karl på hans dag :) Hääärligt!



När jag ändå var ner på stan..hehe.. Så gick jag faktiskt in och köpte mina undanlagda stövlar..
Är så nöjd med dom, tycker verkligen dom är supersnygga!
Så denna månad har jag köpt 3 par skor.. Herregud, jag får jätte dåligt samvete!



Men jag velade en hel del innan jag valde att köpa även stövlarna, ordentlig beslutångest!
Fast jag har ju faktiskt velat ha ett par i snart 2 års tid så det var jag väl värd?
Och med dessa priser dom har nu så svider det inte riktigt lika illa som det kunde gjort, dom var ju på rea!

Har iallafall precis avslutat samtalet med
Ulrika (Reporter för Allers) och det blir nog bra.. Jag hoppas att det händer nåt därute, jag hoppas att dom där höjdarna på toppen börjar öppna både ögon och öron snart.. Jag hoppas! 
Och tills jag ser att det sker nåt - Ska jag fortsätta kämpa för er, magiska vackra barn!



Känns som denna dag har varit en riktigt bra dag, likaså igår på jobbet, hade svinkul! Haha..
Och fler roliga besked har vi fått idag..

Härliga fredag, ellerhur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0