Mamma ♥

Du & Jag..♥


Varje sekund utav mitt liv så finns du här.
Varje sekund utav mitt liv så skär saknaden djupt inuti min själ.
Jag minns tillbaka i tiden, dina vackra ögon och ditt ljuva skratt.
Du sjöng för mig, du höll mig i din famn.
Jag var liten, din dotter och du var min mor.
Aldrig kommer jag att sluta älska dig,
Aldrig kommer jag att sluta sakna dig.

Utan dig så hade jag inte funnits,
Men utan dig så finns jag ändå här.
Det är fel, det skulle inte vara så.
Du skulle finnas här tillsammans med mig,
Du skulle få varit med mig igenom livet,
Och jag igenom ditt..

Försöker att se framåt, tänka positivt.
Men tanken slår mig varje dag,
Du är borta, du finns inte här.
Jag vill att du skulle se dina kommande barnbarn.
Men ändå.. Jag vet att du ser, du ser allt,
För du är alltid med mig, mamma ♥


Kommentarer
Postat av: Nina B

Hej igen , Min syster heter Anneli Nilsson och vi bodde i Brandbergen.Ja jag måste säga att du är mycket lik din mor. Ha en bra vecka.

Mvh Nina

2011-01-09 @ 22:02:45
URL: http://curlingmor.bloggspot.se
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

söt bild <3 titta på en rolig klipp på min blogg <3 fast håll inte i något när du ser klippet för jag började att garva :D så det är bra så man inte tappar <3

2011-01-10 @ 01:13:52
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Malin <3

Läste om dej igår och kände igen mej så mycket. Våra föräldrar lämnar oss aldrig på riktigt. Skickar en varm och go kram hela vägen från Vara. Kraaaaaaaam te dej <3

2011-01-10 @ 10:17:21
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/
Postat av: Crazyangel

Jag får det gratis, men hon tar 300kr annars. Kolla hennes blogg http://www.maddewadelius.blogg.se

2011-01-10 @ 15:56:23
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Jinx - utbildar sig till frisör

<3 en kram till dig!

2011-01-13 @ 20:54:54
URL: http://hurricanejinx.blogg.se/
Postat av: Cattis

Hej Zanna!

Har aldrig träffat dig men har läst artiklarna om dig och din mamma. Så söt hon var! Du berättar väldigt fint om henne och jag tror du har rätt, att hon alltid finns med dig och ser till dig. Förstår dina känslor av hat mot den som tog hennes liv, en sån handling kan man inte förstå och inte förlåta.



Och jag tror du gjorde precis det din mamma ville den hemska natten det hände, du var bara tyst och stilla och drog inte till dig någon uppmärksamhet. Hennes sista tanke var att skydda dig.



Önskar dig allt gott och att du lever ett lyckligt och tryggt liv trots din tunga ryggsäck!

2011-01-14 @ 12:43:40
Postat av: Lousie

Vad fina ni är!

2011-01-16 @ 23:45:49
Postat av: lotta

såg att min kusin nina skrivit här,vi bodde i samma höghus i brandbergen som din mamma när vi var tonåringar.jag anneli och din mamma umgicks då och då ,fick barn ungefär samtitigt. brukade stöta på din mamma på handens värdshus där alla gick på den tiden.jag kan bara säga att din mamma hade alltid ett stort smile.kommer ihåg att hon oftast hade rutiga flanellskjortor eller en jeans skjorta det var hennes favoritplagg +jeansbrallor och läppglans.

2012-04-18 @ 18:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0