Mammas Barn-Flicka ♥

Jag fick ett mejl som fick mig att falla ner i gråt, av glädje..
Jag har nämligen blivit kontaktad av MIN MAMMAS barn-flickas dotter..
Alltså så blev det ett missförstånd, det var inte en av mina stödfamiljer som jag skrev i inlägget innan men jag står fortfarande fast vid mina ord ang stödfamiljer..
Fick ett mejl tillbaka nu utav Jessica (dottern) som nu talat med sin mamma igen,
Vi har även träffats när vi var nyfödda :)
En liten del utav mejlet kan jag dela med er..

Dessa rader fick mig att kasta mig i Stefans famn i tårar.. Glädje-tårar!

Din mamma, den bilden jag får av min mammas berättelse är att hon är en underbar mamma,
som vill inget hellre än att ge dig kärlek och trygghet.
Det gjorde hon alltid även om det inte alltid såg så ut från andras håll!
Blicka framåt, hon finns alltid med dig och du får kämpa och ge den kärlek till din familj,
men framför allt till dig själv för att kunna dela med dig av den!


Jag kan inte beskriva för er hur denna känsla känns.. Min mamma är ju inte här så hon kan berätta om sin kärlek till mig.
Så dessa rader.. Ja.. Dom är helt magiska för mig.. Herregud, tårarna slutar inte att rinna..
Åh, det känns som jag kanske kan få så mycket svar på så många frågor jag har..
Tack till Jessica & Din Mamma ♥

Mamma, jag tror du är glad över detta..


Kommentarer
Postat av: jessica

vi ska se till att du får svar på dina frågor! Det kan jag lova dig, det får ta den tid det tar, jag kan inte säga att jag förstår för jag har inte vart med om det du varit, men jag har en vilja av dess like som vill hjälpa dig från hela mitt hjärta. Det är en del av din process att bearbeta också så det är självklart! Det känns som att jag känner dig, tårarna bara faller :'( jag har aldrig träffat dig i verkligheten bara när vi var nyfödda. Det är inte samma sak. Jag vill verkligen hjälpa dig och mamma också! <3<3<3

2011-01-27 @ 07:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0