Röja undan

Jaha.. Då har man mist sagt fått sin motion för idag.
Då var det dags att få ner allt pynt, har inte hunnit med det ÄN?!
Känner mig inte speciellt taggad..Men det är bara att hugga in.
Ner måste det ju, kan ju inte hänga där föralltid..

Sen var det köket också ja..hmm..
Nope, inte ett dugg peppad.
Men det släpper nog när jag kommer igång.
Var iaf ner och hämtade upp julpynt-kartongerna från källaren.

Imorgon ska jag på personalmöte och sen träffa mina goa vänner på en fika :)
Trevligt Trevligt!



Aja nu ska jag väl ta och sätta igång här hemma..

Önska mig lycka till..


Kommentarer
Postat av: sirpa

Lycka till det kommer att gå jättebra/Kram

2011-01-10 @ 22:18:04
Postat av: Nina B

God morgon.. ja tyvärr så måste man städa bort Julen för att kanske känna att man är en liten bit närme Våren. Oj vad jag längtar dit ..... får önska dig Lycka till i dag då . Vad arbetar du med ?

Ha en bra dag :)

2011-01-11 @ 07:50:24
URL: http://www.curlingmor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0