Sängen nu

Ligger i sängen nu med mina fina pojkar, älsklingen kommer senare.
Men jag lär lägga mig för jag har jobb i morgon :)
Är piggare idag men inte helt frisk, men det funkar ändå.

Har väl inte så mycket att skriva, är rätt trött..
Mycket som väntar nu dom närmsta dagarna,
Spännade och kul!

Men en sak MÅSTE jag berätta..
Igår ringde vår hemtelefon och i andra änden var min mammas barnflicka..
Det var så känslosamt och härligt att få prata med henne om mamma och så mkt mer.
Är så tacksam över att vi har fått kontakt och allt tack vare ett av repotagen..

Nu blir det Criminal Minds i sängen  och sen slår jag igen mina blå..

Nygifta 2009 - på kvällen hemma i myset ♥


Kommentarer
Postat av: jessica

Det är tack vare DIG, din vilja och ditt mod att vilja göra det som du gjort! Hon har alltid velat prata med dig! <3

2011-01-27 @ 07:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0