Sko-köp

Har varit ner på stan en sväng för att fylla på mitt busskort, kika in på apoteket,
 Sen vidare för att köpa YTTLIGARE ett nytt headset till min lur, nu är jag på mitt femte..
Nu får det tammefan vara nog med trasiga headset!

Hur som helst så var det super-rea på Din Sko så jag kikade in huvudet där och efter att ha sett priserna så klev jag in.
Hittade direkt 3 par skor jag ville ha, valde dock bort ett par och ha lagt undan ett par skitsnygga stövlar!
Så jag kom hem med 2 par nya skor :) - Det var på tiden..

Bilderna är som ni ser tagna i camen i all hast, bara för att visa, tycker inte att bilderna visar hur fina dom egenligen är,
Mycket snyggare på :) Men här har ni dom iaf..



Och dessa..



Hittar tyvärr ingen bild på stövlarna jag la undan,
Men förhoppningsvis kan jag knäppa kort på dom själv snart ;)

Efter vi hade handlat klart så gick vi in på godistajm och skulle handla lite solrosfrön & gotta,
Jobbar en supergo och trevig tjej där, vi brukar fastna och prata.
Så vi började diskutera skor,
Vilket resulterade i att jag fick pengar av henne och sprang och köpte ett par till henne med :P
Hon kom inte ifrån på jobbet så..
Och eftersom vi båda har den eftertraktade storleken 37 så var det bråttom..
Men just dom jag hade köpt var slut i 37 så hon fick dom dom jag velade emellan i början.
Vi kanske kan byta med varandra om vi tröttnar, haha.
Så nu har vi båda nya skor, bra va? :D 



Nej nu ska jag och karln försöka få igång våran TV i sovrummet,
Köpte en ny dosa och en sladd åt den idag för ack så jag har saknat Tv därinne,
Stackars söta datan får aldrig vila pga det, men nu ska det ordnas igen :D

Måste påpeka att det är hemskt dåligt med frågor till frågestunden - Trist!

Ha en toppen kväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: Elin

Såna skor som du hade på första bilden har jag tänkt och köpa jättelänge men det har inte blivit av och nu har jag inte råd:(

Dom är iallafall supersnygga, och jag hoppas dom finns i min storlek på rea ett par veckor till!

Tack för ditt sms idag, vi kan prata om det någon dag när jag mår lite bättre. Orkade verkligen inte idag



Kramar

2011-01-19 @ 22:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0