Svar till Anonym

Anonym om Åhhh..Tack Vivianne!:

Kan du inte länka till adressen från amelia där din berättelse står? Stark gjort utav dig och berätta. styrke kramar



I slutet utav November så fick jag en fråga av någon av er läsare i detta inlägg,
Så nu tänkte jag passa på att svara dig nu..
Eftersom att nu den andra tidningen kommit ut så kan du kanske ta och läsa den?
Det är i princip det samma men ändå inte..
Men det är självklart samma historia som i Amelia eftersom att det är mitt liv det handlar om och det kan jag inte förändra.
Så mitt tips till dig är att läsa den nya artikeln som kom ut idag i butiken,
 Aftonbladets bilaga - Härligt Hemma -.

Massor utav kramar tillbaka till dig ♥

 
                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0