Svaren från Frågestunden!

Trots att intresset inte var så stort i denna frågestund som varit,
Så kommer självklart svaren på dom få frågor som ställdes att besvaras.

Men jag tänkte göra det på ett annorlunda sätt denna gång.
Eftersom det var så få frågor så skriver jag helt enkelt ett litet inlägg här som besvarar dom frågor ni ställt :)



Då kör vi..

Jag och Stefan har varit gifta i ca 1,5 år, vi gifte oss den 15 augusti 2009,
 Så i sommar firar vi 2 års-bröllopsdag ♥

Vi har inga barn,
 Våra bebisar är våra älskade hundar Ceros (5år) & Boss (3år) dom är våra hjärtegryn!
Både jag och Stefan älskar barn och vill väldigt gärna ha egna.. När den tiden är inne.
Det kommer när det kommer och vi har del saker vi vill ha gjort och ha klart först.
Vissa saker ska inte stressas med..

Vi är båda som sagt barn-tokiga, haha, tar alla chanser vi får för att få ha barn omkring oss :)
Vi har både familj och vänner med barn och sitter gärna och så ofta som möjligt barnvakt,
 Vi älskar det!

Likaså hundarna, som är så barnkära så det är inte klokt..
Dom är båda två trygga familjehundar som är försiktiga, snälla och har ett stoooort tålamod med barn.
Barnen älskar dom självklart tillbaka och det pussas & delas ut kramar för fullt.
Dom leker lungt och fint tillsammans och det skapas ett lugn här hemma som är otroligt!
Hundarna verkligen njuter av i barns närhet,
 Det kommer bli kanon den dagen vi får gåvan att själva få bli mamma & pappa..

Jag har många lyckliga minnen, likasom fruktansvärda.
Och jag kan verkligen inte välja bara ett minne :P

Ett av det lyckligaste minnerna jag har är dagen jag köpte Ceros,
Den dagen kommer jag aldrig glömma, minns det som om det vore igår och ändå var det 5 år (!) sen.
Ceros ger mig lyckliga minnen varje dag faktiskt, han är en riktig charmknutte :)

Klick-bara bilder..
  

Ett annat otroligt lyckligt minne var självklart när jag träffade Stefan,
Trots att det var en himla massa strul runt om så svävade vi nog båda två på moln inombords :)
Vi fann verkligen varandra direkt och det sa bara klick..



Sen har vi ju det STORA minnet, dagen då vi gifte oss..
Den lyckan, den går inte att beskriva med ord.
Är helt säker på att det kommer vara vi föralltid,
Efter allt vi har gått igenom tillsammans och vi håller ihop än,
Då kommer ingenting kunna splittra på oss..
Han är min lycka, han och våra älskade, fina pojkar ♥



♥15 augusti 2009 ♥


STORT tack till er som deltog med era frågor :)
Jag hoppas ni fick dom svar ni ville ha..

Nu är det fredags myyys ♥

Puss & kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0