Tatueringskväll!

Japp, det är vad som står på vårat schema denna lördagskväll..
Älskling ska tatuera en av våra grannar :)
Kommer bli kanon!
Känns dock som det är liiite stressigt nu..
Bejb ska ta Boss en sväng nu och sen sätter dom igång och gaddar.

En av alla ggr Bejb Gaddar..


Vi tjejer.. Ja, vi får sitta och babbla under tiden, Marika är en helgo tjej att umgås med ♥
Sen ska vi inte glömma deras bedårande goa dotter, Nova! :) En riktig gobit.. Hihi :)
Vi brukar som sagt träffas tillsammans med hundarna och gå på promander,
 - Låta kärleksparet leka ihop :)
Det är alltså dom som har Ceros egna baby, Den Vackra Sköna Furia..♥

Nej nu så har jag inte tid att sitta här så mycket mer.. Har passat på att dammsuga och donat medans älskling har skissat klart M´s nya gaddning..
Så nu är det strålande fint här hemma, precis som jag vill ha det..
Dock har vi ej tagit ner julpyntet än... Men får ta ett ryck imorgon skulle jag tro..
Jag med alla mina små tomtar, snögubbar,ljusstakar och dukar precis överallt..
Helt klart ett heldagsjobb att få ner allt!



Har ni "Hunnit" tagit bort erat Julpynt? :)
Jag ser julstjärnor överallt i fönsterna här omkring..


Kommentarer
Postat av: izzy

min sambo satt och beundrade din killes coola gaddar =) nu förstår vi att det är hans grej, precis som våran, inte konstigt att hans art är smula unik.

Ja gumman, vi hoppas av hela våra hjärtan att ni en vacker dag få uppleva allting vi upplevde/upplever för att vara mamma/pappa är det allra största som kan hända er... hoppas det nya året bli snällt mot er, massa kramar från oss till er alla

ps

jag ska ge tvillingarna på pannan från dig snäckan =)

2011-01-08 @ 21:52:24
URL: http://www.blogg.2sma.se
Postat av: aye

Din header var verkligen sjukt fin och söt :$<3

2011-01-08 @ 23:41:18
URL: http://ayesworld.devote.se
Postat av: Nina Björklund

Hej läste artikeln om dig och minns dagen då min syster ringde och talade om att det var din mamma som det stog om i tidningen. Jag & min syster växte upp där din mor växte upp och nu kommer jag inte ihåg om min syster & din mor gick i samma klass eller i pararelklassen men dom umgicks i skolåldern.

Jag hoppas att din dröm om ett familjehem kommer att gå i uppfyllelse och att ni får ett bra 2011.

Mvh Nina

2011-01-09 @ 10:40:48
URL: http://curlingmor.blogspot.com
Postat av: Mia -Livet i Göteborg

Wow!! Jobbar din man som tatuerare?! Jäklar va coolt!! Jag älskar att gadda mig, jag har två st tattoos men vill ha så mkt mer!! Hehe, när man väl börjar är det grymt svårt att sluta!! Jag läser din blogg och blir så glad! Du är grymt vacker, har en snygg man ;) och ni verkar så lyckliga tillsammans!! Det är så roligt och läsa! :) Kram på dig!

2011-01-14 @ 14:12:18
URL: http://mariagraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0