Helgen

Hej allihopa! :)



Har varit en kass uppdatering denna helg
, har haft fullt upp och ingen tid till datorn, tyvärr.
Tänkte sätta mig och blogga igår kväll men då hade vårat nät bestämt sig för att ge upp..Surt!
Nådigt trist det var, Karln var inte hemma, Nellis låg och sussade så sött och liksaså hundarna,
Bara jag.. Ensam i en tyst och mörk lägenhet, bara ljusen i sovrummet som brann vackert..
Så det var bara till att lägga sig ner, slå på en film och sen försöka somna in.

Go-tjejen tvär däckade efter vällingen i vår säng :)


Men man sover bäst i sin egna säng :)


Nu sitter jag iallafall här, ensam hemma nu med, ingen Nella här heller.
Kan vara skönt att få lite "egen tid" ibland också, lite lugn och ro.
Kom precis ner ifrån grannen som bjöd på en kopp te och en pratstund, trevligt!

I helgen var goaste Noella här hemma hos oss, det är glädje det!
Hon har som vanligt pussat och kramat på hundarna i stort sett hela tiden och dom njuter.
Så helgen har varit fullspäckad med lek, rutiner, promenader, nappflaskor, blöjor och massssa mys! ♥

Älskar man att bada, så gör man :)


Full fart.. Sötnos!





 MYS 




Hade även ett snabb besök utav Robert idag,
Som kom förbi men min nya kärlek..
Så låt mig presentera,
 Lilla Rocko 15 veckor gammal..

Han är gudomligt söt!


Bara se på den lilla..


Både Ceros & Boss smälte som smör i solen när dom såg honom,
Likaså jag.. I just Love him! ♥
Men jag får inte sno honom av Robert :(
Får låna honom ibland ;)
Hihi..

Nej nu ska jag ta på mig jackan och ta ut våra busar,
Dom är söta och goa dom med,
Dock i nååågot större format :)

Ha det toppen allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0