Data Krasch..

Guuuud så jag har saknat att blogga, tror det inte ens finns ord att beskriva det med!
Men min data-skärm bestämde sig plötsligt för att dö.. :´(
Har äntligen fått tag på en annan skärm som nu sitter kopplad till min laptop så nu är jag tillbaka..



Undrar om jag har några läsare kvar vid det här laget, men det återstå att se.
Jag skriver mestadels för att ventilera allt som snurrar hysteriskt i och omkring mig.
Mycket, väldigt mycket har hänt, dock inget jag tänker skriva om här.

Livet ser inte alls ut som förr, allt är annorlunda, precis allt men än står jag på benen.. (Knappt iallafall)
Kan säga så mycket att denna sommar inte alls blivit som jag hade tänkt mig.
Nog om det nu.

Hur har eran sommar varit hittills?


Jag har faktiskt inte gjort
nånting speciellt roligt alls denna sommar, helt sanslöst!
Men jag och dom små pojkarna har väl hittat på lite saker då och då.. ♥
Sommaren är ju inte slut ännu dock men jag har inte riktigt suget efter att göra något storslaget.

Har tänkt att jag nu ska börja skriva igen, har hur mycket som helst i skallen som verkligen skulle kunna bli något väldigt bra utav! Det är iallafall min personliga åsikt. Älskar att skriva, uttrycka mig med ord som bildar meningar som sedan får en sådan betydelse.. Ja, jag ska garanterat börja igen, lika seriöst som jag tog det förr.
Min egna terapi..



Take care! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0