Lördagskväll

Jag hade mysiga planer inför denna helg, nåt att få mina tankar på lycka, livet och framförallt kärlek!
Men det blev bara från igår tills idag, det kom lite säkerhetsgrejjer i vägen och säkerheten går ALLTID först.
I detta fall handlade det rent av om en vagn, inget annat.
Har iallafall haft lilla charmtrollet, Noella här med mig och pojkarna :)
Det var mycket skratt, bus, lek, pussar och kramar.
Pojkarna var lika lyckliga som jag och Noella, helt underbart mysigt! ♥



Så inatt fick jag ha en extra sängkamrat ;P - Så gosigt!
Där låg vi, allihopa och myste tillsammans i sängen, går inte att beskriva det i ord riktigt.
Hon har ju sin egna säng, faktiskt sitt egan rum,
Men eftersom det var sååå länge sen hon var hos mig senast så sov hon hela natten brevid mig :)
Inte en enda gång vaknade lillan, hon var helt slutkörd, haha, likaså vovvarna :P



Dom har så otroligt kul tillsammans
och det värmer i hjärtat att se,
Kan sitta och leka med henne i timmar, liksaså pojkarna, dom avgudar henne!
 
Denna lilla tjej, hon får hela min värld att lysa upp, hur mörk den ens känns.
Hon får mig alltid att skratta och se så mycket mer, barn är otroliga!
Men hon är något alldelses speciellt..
Hon tog mitt hjärta med storm första gången vi sågs.
Är så glad och tacksam över att ha denna lilla tjej i mitt liv.
Bara av att skriva detta så ler jag, stort också och får en varm känsla i kroppen :)
- Kärlek!

(Blev tyvärr inga nya kort denna gång, hann inte med det :P )

Och nu sitter jag här hemma med mina små gryn..
Kikar lite på TVen och lite på datan som ni märker..
Ska väl bara ta det lungt och samla lite kraft och ihop mina tankar.
Blev så hemskt tomt här hemma efter jag lämnat Lillan.. ♥



Ha en Trevlig Lördagskväll allesammans!


Kommentarer
Postat av: Lump

Du e så vacker vännen! Kram

2011-07-30 @ 23:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0