Sömnlös natt..

Hmm..Kan inte sova..Tänker.. Funderar.. Gaaalet! Haha..
Aja.. kör en text istället så vet ni att jag lever iaf.. :)



          -Viskas mjukt i örat..-
" Baby, denna låten jag sjunger nu, den är till dig, Behöver inte nämna några namn, du borde redan veta vem du är.."

Du vet att du finns och du alltid kommer finnas, du vet att jag minns när jag inte vill minnas,
Du borde veta att mina känslor aldrig kommer släckas, du borde veta att min närhet kommer räcka.
Du vet att det är just du i mina tankar, du borde vet hur hårt mitt hjärta bankar.
Du vet att jag alltid kommer vara ärlig, du vet att din närhet för mig är så härlig.

Det känns lite pirrigt att berätta detta, men du måste förstå att du är det bästa
Du är den som får mig att känna lättnad, du finns överallt, runt omkring mig som en skepnad.
När jag tänker på dig så kommer smilet fram, när jag ser dig, känns det som jag inte kan, - andas,
Av chocken jag får, när du går förbi mig, om du kunde förstå..

Jag hjärta dig, det är så det ska va, det är det enda sättet som får mig att må bra.
Jag gör vad som helst, jag gör allt jag kan, för att det ska va vi två,- lika med sant..
Jag vet inte hur du känner och vad du tycker, men du måste veta att mina känslor för dig ryker,
Fuck alla risker, jag svär jag tar dom, jag vill att folk ska snacka om oss och hur bra vi har de.

Du gick förbi mig, fick mig att tänka, den tanken sa, du är den enda,
Mitt hjärta började banka, du var så fin, ville bara känna känslan av att du var min.
Vi börja träffas, allting var så bra, du var så rar, så fin, så jävla underbar!
Var med varandra varje dag från start, mys, skratt, gläjde, fanns inget hat.
Dagarna gick och mina känslor blev mer, i mitt hjärta, hade du verkligen ta´t en seger.
Jag finns där för dig och du finns där för mig, 
Du klagar aldrig orolig och allting är okej.
Vi bråkar inte med varann, har det alltid soft, du finns i mina tankar 27 nonstop!

Jag hjärta dig..
- Eller nåt :P

("Eller nåt" - Haha, guuud va kul, snacka om att jag är ÖVERTRÖTT!)


Godnatt då.. Förhoppningsvis..

Hej och hå va trött jag är nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0