Sötaste barnen..

Har spenderat dagen med bejb, hans bror och hans helt underbara två goa söner ♥
Två riktiga lyckopiller, hihi, gud så härliga dom är!
Fnittrar konstant och är såå mysiga med varandra!

- Glömde tyvärr kameran hemma :/ Jättetrist!


Brist på nya bilder på pojkarna, dessa är från julen 2010..
 

Tiden går sååå¨fort, nu har Viggo blivit så stor att han reser sig emot allt och tog faktiskt 4 steg, utan hjälp för att heja på mig när jag kom, stora grabben nu! :) Sen slocknade han efter mycket bus och lek i min famn en stund, myyys! ♥
Milton var det fullrulle på, hehe, så charmig! klättrade på farbror Stefan och hade såå skoj :)
Härliga, fina, underverk till pojkar..

Svärmor kom förbi en sväng också :) Trevlig, trevligt!
Dock skulle vi då dra oss hemåt till hundar och maaaat, var så hungriga!

Nu har vi ätit, jag har diskat, varit ute på en härlig promenad med Marika & Furia.
Hundarna fick springa lösa och leka över den snötäckta marken, massor med lek!

Världens Bästa & Härligaste grabb!


Imorgon står det jobb på schemat, långt pass dock, men det ska bli riktigt kul!
Är talangjakt imorgon och jag sitter i juryn ;)
Efter det är det som vanligt tjejkväll  ♥

Häärligt väder har vi haft också, hoppas det håller i sig nu :)


Kommentarer
Postat av: Sandra - Blivande mamma <3

Prova tryck F5, så sidan uppdateras.. det har ju varit fel på blogg.se heeeeeela dagen. Suck!



Allt är bara bra med mig. :) Hur är det själv?

2011-03-02 @ 20:33:38
URL: http://dolcesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra - Blivande mamma <3

Ska lägga ut en annan bild nu då, så kanske det syns. :)



Åh, vad roligt! Skulle också vilja vara på en fritidsgård. Hehe. Hoppas du hittar några riktiga talanger ;)



Nu ska jag ut i solen med vovven. :)

Kram!

2011-03-03 @ 11:46:54
URL: http://dolcesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra - Blivande mamma <3

Ja, min sambo tyckte också att svarta var finast, men det var väl för att han ska slippa på med chockrosa vagn ;) Haha.



Härligt att det var en bra show! :)

Haha, blev så paff när jag såg det bara, att den putade ut lite på vänster sida av naveln. :P Roligt att även jag börjar se saker. :)



Vad ska du göra i helgen då?

2011-03-04 @ 10:33:50
URL: http://dolcesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0