Ljuva Vänskap..

Jag känner mig så otroligt lyckligt lottad just nu på vänskaps-fronten.
Har funnit en ny, underbar och helt fantastisk vänskap med en urgo tjej vid namn, Jenny :) ♥
Det känns som vi har känt varandra i en evighet, haha, såna vänner är bara för underbara!
Tyvärr så bor vi inte i samma stad :/ Men vi pratar med varandra så gott som hela tiden ;)

♥ Vackra Bästa Jenny  ♥


Under den tiden vi har lärt känna varandra så har vi på samma gång gått igenom extremt mycket hemska, tragiska och chockerande händelser.. Jag är glad över att vi haft varandra igenom hela detta, nästan som om det var ödet..
Men vi har också haft mycket roligt :)
Har samma sjuka humor och knäppa idér för oss, har aldrig träffat en människa som är så ruskigt lik mig i tankesätt och handlande, helt otroligt! - Vi är så lika!

Jag känner verkligen att jag kan tala med Jenny om precis allt, alla tankar, känslor, funderingar.. ja..ALLT!
Mötts utav förståelse, tips, råd och stöd, sen får hon mig alltid att skratta! Hon är sjukt rolig!
Önskar att vi bodde närmare varandra MEN bara för att det är många mil emellan oss så kommer denna vänskap att vara föralltid, det är jag helt övertygad om!
Vi t.om säger och tänker likadant och säger det i mun på varandra, haha.. Det är så j*kla kul!

Älskar denna bild på dig, gumman!
Den är så fin & säger så mkt mer..♥


Tack för att du finns, Jenny, Tack för att du är precis DU! ♥
Massor av kärlek till dig..

P.s
Jag ber om ursäkt för den pissdåliga uppdateringen,
men jag har fått så otroligt mycket dåliga besked senaste veckan,
Det känns overkligt, hemskt, förtvivlande.
Har bara känt mig tom och inte haft nåt att skriva..
D.s

Nu ska jag hoopa i säng, jobb imorgon förmiddag!
Nattinatt på er allihopa!

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hallå där Fina Ballerina! <3



Ja du, jag har träffat många människor genom livet men du e en av de Ytterst få som jag känner mej trygg me att släppa in bakom murarna.. känner samma sak, vi kan verkligen prata om allt :)



Och den vänskapen har verkligen varit värd att vänta på! ;) o avstånden e ju inga problem så länge d e molnfritt.. hahaha ;)



Du e en så otroligt stark tjej som kämpar Varenda dag trots allt som e runt omkring. O vet du, att när d inte fanns En enda.. då fanns Du där!! min egen krigarprinsessa hehe <3

;)



Så Älskade vän, Tack för att Du finns o att du e Precis som du e!



Love <3



2011-03-14 @ 11:27:49
Postat av: Diego

Jenny is a very special girl.

Ella esta muy profundo en mi corazon.

2012-05-07 @ 06:54:06
URL: http://www.facebook.com/diegogastonocampos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0