Lösenords-skydd

Nu har jag varit helkass på att blogga, jag har faktiskt inte tid, har för mycket göra på allt för kort tid.
Livet är helt upp och ner vänt och jag törs faktiskt kalla det för ett rent kaos.



Hur som helst så har jag gått omkring och funderat en längre tid på att sätta lösen på denna blogg,
Och nu är jag nästan helt att det är det jag kommer att göra.
Dock kommer bloggning ej komma igång ordentligt igen förens nångång i juni, tiden hinner inte till nu,tyvärr.

Dom som vill ha lösenordet till denna blogg och fortsätta följa min och pojkarnas vardag får personligen kontakta mig,

På följade sätt.

* Lämna en komentar i detta inlägg om vem du är och lämna din mejl eller blogg adress,
 (helst både och om du har en blogg)
Så kommer lösenordet att skickas till dig.

* Prata med mig personligen, ni som känner mig IRL om man säger så då.

Så nu är det upp till er om ni vill ha lösenordet eller ej.
Jag kommer även ha koll på min statistik så att lösenordet inte lämnas ut från någon annan än mig,
OM det nu skulle ske så kommer jag omedelbart att ändra lösenordet.

Så ni har tid på er att bestämma er för om ni vill lämna en komentar om lösenord eller inte.. :)



Ni är Varmt Välkomna att höra av er till mig :)


Ha det toppen så länge allihopa!

Nu ska jag och pojkarna sova.. Mycket att göra hela dagarna/kvällarna nu, helt slut!

Puss&Kram
         

Kommentarer
Postat av: dufb

JAG vill vara med!

2011-05-26 @ 07:41:55
URL: http://dufb1984.blogSpot.se
Postat av: furia

jag skulle gärna fortsätta att följa din blogg många kramar från F och M

2011-05-26 @ 08:19:40
Postat av: julia

Jag har följt dig en längre tid. Hur länge det är minns jag faktiskt inte men jag minns när jag läste artikeln om dig i amelia (??) och kände igen dig. Så därför vill jag såklart ha ditt lösenord så att jag kan fortsätta följa dig och din kamp mot världen.. Jag hoppas du är rädd om dig själv trots att livet är helt upp&ner. KRAM!

2011-05-26 @ 10:23:18
Postat av: pernilla

Heej hjärtat hörde att vi ska bli grannar :D

Jag vill ha ditt lösen behöver nå vettigt att läsa ibland :)



Kram pernilla

2011-05-30 @ 23:54:45
URL: http://niillliish.blogg.se/
Postat av: Sara

Heej gumman... Jag vill gärna ha ditt lösenord.. Skickar PM på Fb till dig...

2011-06-01 @ 09:03:53
Postat av: Hanna

Hej!



Jag har följt din blogg under ca 1 års tid, minns inte exakt och skulle väldigt gärna vilja fortsätta att följa den.



Jag bor i Gävle sedan 2001 (bortsett från en sväng till Gbg på 4 år) tillsammans med min hund och sambo, Jag hittade din blogg av en slump och fastnade för ditt sätt att skriva och för att jag imponerades av din styrka.



//Hanna

2011-06-03 @ 12:21:22
Postat av: Pernilla

Hei Stumpan.



Er nok ikke så dumt med et løsenord sånn at du kan skrive ut det du føler, jeg har forstått at du ikke har det så bra akkurat nå.



Jeg håper du veit at du ALLTID er velkommen til meg her i Norge!!! Om du vil komme deg litt vekk å reflektere så er det bare å ringe ;-D



Uansett så er jeg super hypp på å fortsette å lese å følge deg å din bloggning så om jeg får lov så har du kontakt info.



Jeg tenker masse på deg.



HÅLLIGÅNG <3



Kram Nilla

2011-06-03 @ 20:56:27
URL: http://emblamin.bloggplatsen.se
Postat av: Sofia

Jag vill ju ha ditt lösenord. Inte varit inne och läst på ett tag så lite sen kanske. Men lilleman tar så mkt tid och när han sover så skyndar man sig att göra allt man själv måste göra :-D men han är så fin så det gör inget ;-) kram

2011-06-05 @ 08:45:20
Postat av: Cattis

Hej! Jag halkade in på din blogg via tidningsartiklarna om dig - och har fortsatt titta in. Född i mitten av 60-talet, bor i Stockholm och älskar hundar (har ingen nu) kanske lika mycket som du, vet hur starka band man kan ha med en hund. Tycker om att läsa din blogg för hundarnas skull och för att du förmedlar en styrka att kämpa och gå framåt i livet. Bloggar inte - om du vill veta vem jag är personligen är det helt OK men vill inte skriva det i en kommentar alla kan läsa. Hoppas jag får fortsätta läsa din blogg!

2011-06-12 @ 23:40:33
Postat av: Anonym

Vad händer egentligen?! Vart är du...

2011-07-20 @ 22:16:48
Postat av: Pyret

Lösenord tack :))) Måste ju följa dig och ditt skrivande jue:)

Om jag får det kan du skicka det på sms eller pm på face.

Take Care

2011-07-22 @ 22:40:15
Postat av: Pia

Hej fina fina Zanna!

Jag har föjlt dig nu ett bra tag.

Du minns inte mig, men jag var din dagisfröken ett tag=) På Aspen. Du gick på avd månen då!

Sedan du/ni råkade ut för det som man inte önskar att någon ska behöva uppleva, så har jag undrat hur det gick för dig.

Jag vill så klart (om jag får lösenordet) HJÄRTANS GÄRNA fortsätta att följa dig genon livet!



KRAAAAAM!!!!/ Pia

2011-07-25 @ 19:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0