Jag inte riktigt klok!

Alltså det finns vissa människor, det är inte många alls, men dessa människor känner jag sån avsky till så det är hemskt och tragiskt!
Jag kan alltså inte på fullaste allvar ens höra namnet på vissa personer utan att helt seriöst bli fysikst illamåående och vill vara spy rakt ut, hela magen vänder sig totalt ut och in!?
Det är verkligen skitjobbigt men jag vet inte vad tusan jag ska göra för att få ett slut på det!
Det påverkar ju mitt liv nå hemskt och hur patetiskt är inte det egentligen?
Kan ta timmar innan min puls går ner igen och illmååendet lägger sig.

Nej fy tusan, att människor kan ha sådan inverkan på ens liv är ju otäckt.
Men hur kommer man över det och kan släppa det?
Det tär på mig, det är sjukt jobbigt..

Börjar ju fundera om jag är helt jävla sinnessjuk!?


Gaaah, jag vill inte höra!!


Men jag vill ju för tusan inte känna hat heller..


Nej , det är verkligen såå jobbigt :(
För jag är inte en hatisk människa alls,
Tvärtom, men vissa står jag bara inte ut med,
Hat kanske är ett för starkt ord,
Men jag vet inte hur jag annars ska beskriva känslan.
Tyvärr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0