Jasså?

Har ni någongång varit där med en vän lr liknade när det bara är hoppet kvar?
När man gång på gång blir motbevisad, det blir ingen förändrig men hoppet lever ändå kvar.
Man vill så gärna och hoppas och tror, även om känslan säger motsatsen?

Kärleken tilll ens närmaste är såå stark, man ger chans på chans,
Tycker att man ser en förändrig,
Jaa, NU, det HÄR gången.. ja, ni hajjar vart jag vill komma?

Man ger och ger utav sig själv, sina tankar, känslor och sin energi,
Och man får tillbaka, vaaaad?
En kniv så j*vla långt in i ryggen att den tittar fram med spetsen på andra sidan..

Vad är det för någon j*vla stil?
Nu får det vara nog!
Nu får det tamme faan räcka!!!!

**********************************************

Har varit ute med min prins Ceros Peros,
Som för övrigt har förvandlas till en mostervalp sen snön kom, hehe..
 otroligt söt!
Han skänker mig alltid ett leende på läpparna.
Han är otroligt!
Inte en sekund på 4 år har jag ångrat att han kom till mig,
Vi har gått igenom så mkt tillsammans,
Alltid tillsammans & så kommer det förbli.
Vi har stött på många hinder i livet,
Men tillsammans har vi alltid tagit oss förbi dom.
Kärleken är vapnet som fungerar mot & till allt!
Mammas trollunge ♥

Kärlek under alla omständigheter <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0