Saknade Sötnos..

♥Musse (Julio aKa Julle)♥
Född: 030303



Jag är superduper lycklig över att du fått det så bra som du har haft och fortfarande har det, det gör mig så glad att du hamnade i rätt familj och jag att idag har kontakt med dom och snart ska få träffa dig igen, lilla grynet..
Du har blivit en stor pojke nu och det glädjer mig att se hur du växt till dig att bli så ståtlig.
Jag har aldrig slutat tänka på dig och heller aldrig slutat sakna och älska.
 Men det känns ändå så mycket bättre nu när jag fått bra kontakt med din nya familj igen..
Jag har alltid vetat att du hamnade i rätt familj,
Jag känner dom trots allt privat,
Jag hade aldrig låtit dig fara illa min lilla skrutt som har hunnit bli hela 7 år , Igår faktiskt! :)
Grattis på födelsedagen i efterskott, MysBebis..


Du kommer alltid att behålla en stor del utav mitt hjärta..

♥ Kärlek ♥


Vi ses snart igen, busunge <3

Massor utav Kärlek till dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0