Hatar att vakna.

När jag slår upp mina blå en dag som denna så vill jag bara vända mig om och dra täcket över huvudet igen,
Men det går ju inte med två gofisar som då också vaknar och vill ut.. NI får mig att andas
Jag vet inte varför det var just idag som ångesten tog ett stadigt grepp om mig såfort jag öppnade ögonen,
Det var faktiskt ett bra tag sen nu som jag vaknade med den väntande på sängkanten,
Men där satt den jäveln och väntade på mig! - Just idag..

Bjuder på en bild från igår..


Är nånting på gång att hända som jag innerst inne i vanlig ordning brukar känna på mig?
Nää, jag vill inte veta nånting.
Det är en sån dag då jag bara vill krypa ner i ett svart hål och gömma mig för världen.
Kanske går det över snart, jag hoppas på det, men greppet verkar vara hårt idag.. Puh!
Idag är inte min dag helt enkelt..

En positiv sak med dessa dagar är att jag brukar kunna skriva hur mycket som helst!
Texter och låtar blir klara och jag får ur mig TONVIS med skit, känslor och jag försöker vända ångesten till nå positivt.
Har dock inte försökt mig på nåt än, det kommer av sig själv, kan inte tvinga ur mig nånting,
Men jag vet, jag känner hur det bubblar inom mig, det är dags snart, innan jag spricker.
Vägrar fälla en enda tår, jag absolut vägrar, inte denna gång, nej nej, inge mer nu!

Påtal om ångest och humörsvängningar som går i taket för att sen gå ner i botten,
Var hos läkaren igår..Efter mycket talade fram och tillbaka så gick jag halvt som halvt med på,
Att testa yttligare en ny medicin. - Post Traumatisk Stress - Det är tydligen den nyaste diagnosen. Hmm..*
Det hade jag aldrig nånsin kunnat tänka mig faktiskt.
Tog inte första tabletten igår, vilket jag skulle, jag är allvarligt rädd för dessa mediciner och alla dess biverkingar,
Har nog testat dom flesta och tillslut gavs det upp.. Till nu.. Tog skiten imorse iaf, får väl se om det gör nån skillnad.

Nej, nu ska jag ringa till min älskade mormor och tacka för hennes brev idag..
Jag älskar dig, om du bara kunde ana hur mycket.
Hon hade även skickat med mammas baby-uppgifter och en fin present, bara sådär från ingenstans ♥
Tack Mormor..Tack för att du finns.

Saknar dig mer än nånsin..  Kom tillbaka..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Älskar dej Min Fina.. <3<3

2011-07-26 @ 22:39:42
Postat av: Karin

Hej Gumman :) Har tänkt massor på dig!! Hur du har det, hur allt går, hur det är med vovvarna! Ja,kort och gott sänt dig massor av tankar! Va kul att du bloggar igen :) Har jobbat rumpan av mig, varit dålig på att höra av mig. Men jag hoppas vi hörs snart! Och kanske kan ses på en fika :) Ta hand om dig vännen :) Varma Kramar//Karin

2011-07-27 @ 02:47:13
URL: http://kazantos.wordpress.com
Postat av: Anonym

2011-07-27 @ 08:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0